Zwroty i reklamacje
Od dnia 20.06.2024 zmienia się termin, w którym można zwrócić produkty, ze 100 dni na 30 dni.
W ciągu 14 przysługuje Państwu prawo zwrotu bez podania przyczyny Jeżeli chcą Państwo zwrócić towar prosimy o odesłanie (na własny koszt) zwracanego produktu na adres:
Royal Shop, ul. Kopanina 54/56, 60-105 Poznań, klatka B3, II piętro
Dodatkowe prawo do zwrotu
Pamiętaj! Regulacje prawne dają Ci prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu do 14 dni od otrzymania produktu. ROYAL SHOP oferuje dodatkowe prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu w ciągu 30 dni od otrzymania produktu.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić produkt pomiędzy 15. a 30. dniem, upewnij się, że produkt jest kompletny, nieuszkodzony i nieużywany, tzn.:
-
posiada wszystkie metki i elementy zabezpieczające, które były na nim umieszczone w chwili otrzymania produktu,
-
był używany wyłącznie do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcji.
Jeżeli te warunki nie są spełnione, odstąpienie od umowy i zwrot produktu nie będą możliwe.
Jak zwrócić?
1.Zgłoś zwrot produktu przez nasz formularz TUTAJ
2. Odeślij produkty na nasz adres:
Royal-Shop ul. Kopanina 54/56 60-105 Poznań z dopiskiem wejście B3 II piętro
Nasz zespół zweryfikuje Twój zwrot i zwróci środki w ciągu 14 dni.
Reklamacja
Dokonując zakupu w naszym sklepie, masz pewność, że otrzymasz w 100% oryginalny produkt posiadający wszystkie znaki firmowe. Każdy zakupiony produkt objęty jest 2-letnią rękojmią, co oznacza, że w tym czasie możesz go reklamować. Reklamacji podlega cały asortyment sklepu, również ten objęty promocją.
Chcielibyśmy uwzględniać wszystkie reklamacje, jednak w niektórych sytuacjach niestety nie jesteśmy w stanie tego zrobić. Pozytywne rozpatrzenie reklamacji jest możliwe tylko jeżeli uszkodzenie wynikło z winy producenta. Bardzo prosimy o ocenę stanu towaru przed złożeniem reklamacji, że powstałe uszkodzenia nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub konserwacji produktu.
Pamiętaj, że reklamacji nie podlegają:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Naturalne zużycie towaru
- Niewłaściwa konserwacja lub jej brak
- Samodzielnie wykonywane naprawy
- Użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem
- Nieprzestrzeganie instrukcji prania z metki
- Nieprzestrzeganie instrukcji prasowania z metki
- Mechaniczne pranie obuwia
- Różnice w kolorze (strukturze) skóry, wynikające z jej naturalnych właściwości
- Deformacje i rozklejanie obuwia powstałe w wyniku suszenia obuwia na grzejnikach
Jeśli jesteś pewien, że towar nadaje się do reklamacji, przejdź do procesu zwrotu produktu
Towar należy odesłać na adres: Royal-Shop ul. Kopanina 54/56 60-105 Poznań z dopiskiem wejście B3 II piętro
Jak złożyć reklamację?
Przejdź do procesu zwrotu produktu kliknij TUTAJ.
System przeprowadzi Cie przez proces zwrotu oraz zapyta o takie informacje jak:
- Powód zwrotu
- Numer konta bankowego
Gdy posiadasz dodatkowe informacje które mogą się okazać przydatne w Twojej reklamacji napisz na [email protected]. W tytule maila wpisz numer zamówienia reklamowanego produktu oraz dopisek „Reklamacja”
Twoje zgłoszenie online zostanie rozpatrzone przez nasz dział reklamacji, o decyzji zostaniesz poinformowany mailowo w terminie nieprzekraczającym 14 dni