royal-shop.pl
Marka
NOWOŚCI
Kosmetyczka męska Guess PMERLO P3443 brązowy
Kosmetyczka męska Guess PMERLO P3443 brązowy
269,00 zł
szt
269,00 zł
Pasek damski Guess BW7862 P3430 brązowy
Pasek damski Guess BW7862 P3430 brązowy
189,00 zł
189,00 zł
Dostępne rozmiary:
Portfel męski Guess SMNEBR LEA24 czarny
Portfel męski Guess SMNEBR LEA24 czarny
269,00 zł
szt
269,00 zł
Portfel damski GUESS SWEBG8 77864  Brązowy
Portfel damski GUESS SWEBG8 77864 Brązowy
199,00 zł
szt
199,00 zł
Obuwie damskie Guess FLJIS3 FAL14 brązowy
Obuwie damskie Guess FLJIS3 FAL14 brązowy
609,00 zł
609,00 zł
Dostępne rozmiary:
Portfel damski GUESS SWEBG8 77864 różowy
Portfel damski GUESS SWEBG8 77864 różowy
199,00 zł
szt
199,00 zł
Torebka damska GUESS V3BZ18 WFUK0 czarny
Torebka damska GUESS V3BZ18 WFUK0 czarny
229,00 zł
szt
229,00 zł
Torebka damska GUESS V3BZ18 WFUK0 beżowy
Torebka damska GUESS V3BZ18 WFUK0 beżowy
229,00 zł
szt
229,00 zł
WYSOKA JAKOŚĆ

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Zwrot

U nas możesz zwrócić produkty szybko i masz na to aż 100 dni, a proces jest bardzo prosty!

Jak zwrócić produkty?

  1. Wypełnij formularz zwrotu, który dołączyliśmy do przesyłki.
  2. Jeżeli zgubiłeś formularz możesz go pobrać TUTAJ.
  3. Zapakuj zwracany produkt dołączając do niego wypełniony formularz.
  4. Odeślij zapakowaną paczkę na adres: Royal Shop ul. Kopanina 54/56 60-105 Poznań z dopiskiem wejście B3 II piętro

Co się dzieje po zwrocie?

  1. Weryfikacja przesyłki - nasz Dział Zwrotów sprawdza zgodność jej zawartości z otrzymanym formularzem zwrotu.
  2. Po pozytywnej weryfikacji wystawiana jest korekta dokumentu zakupowego.
  3. Zwrot środków odbywa się poprzez wykonanie przelewu na konto bankowe wskazane w formularzu zwrotu.

Reklamacja

Dokonując zakupu w naszym sklepie, masz pewność, że otrzymasz w 100% oryginalny produkt posiadający wszystkie znaki firmowe. Każdy zakupiony produkt objęty jest 2-letnią rękojmią, co oznacza, że w tym czasie możesz go reklamować. Reklamacji podlega cały asortyment sklepu, również ten objęty promocją.

Chcielibyśmy uwzględniać wszystkie reklamacje, jednak w niektórych sytuacjach niestety nie jesteśmy w stanie tego zrobić. Pozytywne rozpatrzenie reklamacji jest możliwe tylko jeżeli uszkodzenie wynikło z winy producenta. Bardzo prosimy o ocenę stanu towaru przed złożeniem reklamacji, że powstałe uszkodzenia nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub konserwacji produktu.

Pamiętaj, że reklamacji nie podlegają:

  • Uszkodzenia mechaniczne
  • Naturalne zużycie towaru
  • Niewłaściwa konserwacja lub jej brak
  • Samodzielnie wykonywane naprawy
  • Użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem
  • Nieprzestrzeganie instrukcji prania z metki
  • Nieprzestrzeganie instrukcji prasowania z metki
  • Mechaniczne pranie obuwia
  • Różnice w kolorze (strukturze) skóry, wynikające z jej naturalnych właściwości
  • Deformacje i rozklejanie obuwia powstałe w wyniku suszenia obuwia na grzejnikach

Jeśli jesteś pewien, że towar nadaje się do reklamacji, pobierz formularz reklamacyjny, wypełnij go i umieść w kartonie wraz z reklamowanymi produktami.

Towar należy odesłać na adres: Royal-Shop ul. Kopanina 54/56  60-105 Poznań z dopiskiem wejście B3 II piętro

Jak złożyć reklamację?

Pobierz formularz reklamacyjny TUTAJ.

Wypełnij formularz reklamacyjny uwzględniając poniższe informacje:

  • Powód reklamacji
  • Data zakupu towaru
  • Data zauważenia uszkodzenia
  • Konta bankowego
  • Żądanie reklamacyjne

Reklamację zgłoś na adres mailowy: [email protected]. W tytule maila wpisz numer zamówienia reklamowanego produktu oraz dopisek „Reklamacja”

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • Zdjęcie przedstawiające produkt w całości
  • Zdjęcie samego uszkodzenia
  • Wypełniony formularz reklamacyjny ( w przypadku braku możliwości wypełnienia formularza prosimy o zawarcie niezbędnych informacji w treści maila)

Twoje zgłoszenie online zostanie rozpatrzone przez nasz dział reklamacji, o decyzji zostaniesz poinformowany mailowo w ciągu 14 dni.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony