Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Od dnia 03.04.2024 zmienia się termin, w którym można zwrócić produkty, z 30 dni na 14 dni.

W ciągu 14 przysługuje Państwu prawo zwrotu bez podania przyczyny zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Koszt odesłania produktu ponosi klient.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić produkt, upewnij się, że produkt jest kompletny, nieuszkodzony i nieużywany, tzn.:

  • posiada wszystkie metki i elementy zabezpieczające, które były na nim umieszczone w chwili otrzymania produktu,

  • był używany wyłącznie do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcji.

  • Zwrot należy wysłać w ciągu 14 dni od zgłoszenia.

Jeżeli te warunki nie są spełnione, odstąpienie od umowy i zwrot produktu nie będą możliwe.  

 

Jak zwrócić?

1. Poinformuj nas o zwrocie produktu wysyłając wiadomość na nasz adres e-mail [email protected] 

2. Wypełnij formularz zwrotu

2. Odeślij produkty na nasz adres:

Royal-Shop ul. Kopanina 54/56  60-105 Poznań z dopiskiem wejście B3 II piętro

Nasz zespół zweryfikuje Twój zwrot i zwróci środki najszybciej jak to tylko możliwe, ale nie później niż w ciągu 14 dni.

Zwrot środków jest realizowany w ten sam sposób w jaki klient dokonał zapłaty, gdy nie będzie takiej możliwości - zwrot zrealizujemy na rachunek wskazany przez Państwa w formularzu zwrotu/reklamacji.

Reklamacja

Dokonując zakupu w naszym sklepie, masz pewność, że otrzymasz w 100% oryginalny produkt posiadający wszystkie znaki firmowe. Każdy zakupiony produkt objęty jest 2-letnią rękojmią, co oznacza, że w tym czasie możesz go reklamować. Reklamacji podlega cały asortyment sklepu, również ten objęty promocją.

Chcielibyśmy uwzględniać wszystkie reklamacje, jednak w niektórych sytuacjach niestety nie jesteśmy w stanie tego zrobić. Pozytywne rozpatrzenie reklamacji jest możliwe tylko jeżeli wada wynikała z winy producenta. Bardzo prosimy o ocenę przed złożeniem reklamacji, czy powstałe uszkodzenia nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub konserwacji produktu.

Pamiętaj, że reklamacji nie podlegają:

  • Uszkodzenia mechaniczne
  • Naturalne zużycie towaru
  • Niewłaściwa konserwacja lub jej brak
  • Samodzielnie wykonywane naprawy
  • Użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem
  • Nieprzestrzeganie instrukcji prania z metki
  • Nieprzestrzeganie instrukcji prasowania z metki
  • Mechaniczne pranie obuwia
  • Różnice w kolorze (strukturze) skóry, wynikające z jej naturalnych właściwości
  • Deformacje i rozklejanie obuwia powstałe w wyniku suszenia obuwia na grzejnikach

Jak złożyć reklamację?

I. Zgłoś reklamację przesyłając na adres [email protected] email zawierający:

  1. zdjęcie (lub zdjęcia) obrazujące wadę produktu
  2. wydrukowany formularz, lub jeżeli nie chcesz z niego korzystać
  3. zamieść następujące informacje:
    • dane kupującego
      1. imię i nazwisko
      2. adres
      3. numer telefonu
    • numer zamówienia lub faktury 
    • dane reklamowanego towaru 
      1. nazwa produktu
      2. rozmiar
      3. data zakupu
      4. opis wady 
    • numer konta do zwrotu pieniędzy w przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji

II. Prześlij bezpiecznie zapakowany towar na adres

Royal-Shop ul. Kopanina 54/56  60-105 Poznań z dopiskiem wejście B3 II piętro

Twoje zgłoszenie zostanie rozpatrzone przez nasz dział reklamacji, o decyzji zostaniesz poinformowany mailowo w terminie nieprzekraczającym 14 dni.