royal-shop.pl
Marka
NOWOŚCI
RĘCZNIK KARL LAGERFELD KL20TW01 CZARNO-CZERWONY
RĘCZNIK KARL LAGERFELD KL20TW01 CZARNO-CZERWONY
359,00 zł 279,00 zł
RĘCZNIK KARL LAGERFELD KL20TW01 GRANATOWY
RĘCZNIK KARL LAGERFELD KL20TW01 GRANATOWY
359,00 zł 249,00 zł
RĘCZNIK KARL LAGERFELD KL20TW01 CZERWONY
RĘCZNIK KARL LAGERFELD KL20TW01 CZERWONY
359,00 zł 249,00 zł
SUKIENKA DAMSKA GUESS W2GK82 D4LT1 OLIWKOWA
SUKIENKA DAMSKA GUESS W2GK82 D4LT1 OLIWKOWA
659,00 zł 599,00 zł
SZORTY MĘSKIE GUESS M2GD03 D4MF1 GRAFITOWE
SZORTY MĘSKIE GUESS M2GD03 D4MF1 GRAFITOWE
399,00 zł 319,00 zł
SUKIENKA DAMSKA GUESS W2GK31 D3ZTL JEANSOWA
SUKIENKA DAMSKA GUESS W2GK31 D3ZTL JEANSOWA
749,00 zł 539,00 zł
SNEAKERSY DAMSKIE GUESS FL6B2L ELE12 BIAŁE
SNEAKERSY DAMSKIE GUESS FL6B2L ELE12 BIAŁE
529,00 zł 349,00 zł
SNEAKERSY DAMSKIE GUESS FL6B2L ELE12 CZARNE
SNEAKERSY DAMSKIE GUESS FL6B2L ELE12 CZARNE
529,00 zł 349,00 zł
WYSOKA JAKOŚĆ

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Zwrot

U nas możesz zwrócić produkty szybko i masz na to aż 100 dni, a proces jest bardzo prosty!

Jak zwrócić produkty?

  1. Wypełnij formularz zwrotu, który dołączyliśmy do przesyłki.
  2. Jeżeli zgubiłeś formularz możesz go pobrać TUTAJ.
  3. Zapakuj zwracany produkt dołączając do niego wypełniony formularz.
  4. Odeślij zapakowaną paczkę na adres: Royal Shop ul. Kopanina 54/56 60-105 Poznań z dopiskiem wejście B3 II piętro

Co się dzieje po zwrocie?

  1. Weryfikacja przesyłki - nasz Dział Zwrotów sprawdza zgodność jej zawartości z otrzymanym formularzem zwrotu.
  2. Po pozytywnej weryfikacji wystawiana jest korekta dokumentu zakupowego.
  3. Zwrot środków odbywa się poprzez wykonanie przelewu na konto bankowe wskazane w formularzu zwrotu.

Reklamacja

Dokonując zakupu w naszym sklepie, masz pewność, że otrzymasz w 100% oryginalny produkt posiadający wszystkie znaki firmowe. Każdy zakupiony produkt objęty jest 2-letnią rękojmią, co oznacza, że w tym czasie możesz go reklamować. Reklamacji podlega cały asortyment sklepu, również ten objęty promocją.

Chcielibyśmy uwzględniać wszystkie reklamacje, jednak w niektórych sytuacjach niestety nie jesteśmy w stanie tego zrobić. Pozytywne rozpatrzenie reklamacji jest możliwe tylko jeżeli uszkodzenie wynikło z winy producenta. Bardzo prosimy o ocenę stanu towaru przed złożeniem reklamacji, że powstałe uszkodzenia nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub konserwacji produktu.

Pamiętaj, że reklamacji nie podlegają:

  • Uszkodzenia mechaniczne
  • Naturalne zużycie towaru
  • Niewłaściwa konserwacja lub jej brak
  • Samodzielnie wykonywane naprawy
  • Użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem
  • Nieprzestrzeganie instrukcji prania z metki
  • Nieprzestrzeganie instrukcji prasowania z metki
  • Mechaniczne pranie obuwia
  • Różnice w kolorze (strukturze) skóry, wynikające z jej naturalnych właściwości
  • Deformacje i rozklejanie obuwia powstałe w wyniku suszenia obuwia na grzejnikach

Jeśli jesteś pewien, że towar nadaje się do reklamacji, pobierz formularz reklamacyjny, wypełnij go i umieść w kartonie wraz z reklamowanymi produktami.

Towar należy odesłać na adres: Royal-Shop ul. Kopanina 54/56  60-105 Poznań z dopiskiem wejście B3 II piętro

Jak złożyć reklamację?

Pobierz formularz reklamacyjny TUTAJ.

Wypełnij formularz reklamacyjny uwzględniając poniższe informacje:

  • Powód reklamacji
  • Data zakupu towaru
  • Data zauważenia uszkodzenia
  • Konta bankowego
  • Żądanie reklamacyjne

Reklamację zgłoś na adres mailowy: sklep@royal-shop.pl. W tytule maila wpisz numer zamówienia reklamowanego produktu oraz dopisek „Reklamacja”

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • Zdjęcie przedstawiające produkt w całości
  • Zdjęcie samego uszkodzenia
  • Wypełniony formularz reklamacyjny ( w przypadku braku możliwości wypełnienia formularza prosimy o zawarcie niezbędnych informacji w treści maila)

Twoje zgłoszenie online zostanie rozpatrzone przez nasz dział reklamacji, o decyzji zostaniesz poinformowany mailowo w ciągu 14 dni.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl