Zwroty i reklamacje
Od dnia 03.04.2024 zmienia się termin, w którym można zwrócić produkty, z 30 dni na 14 dni.
W ciągu 14 przysługuje Państwu prawo zwrotu bez podania przyczyny zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Koszt odesłania produktu ponosi klient.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić produkt, upewnij się, że produkt jest kompletny, nieuszkodzony i nieużywany, tzn.:
-
posiada wszystkie metki i elementy zabezpieczające, które były na nim umieszczone w chwili otrzymania produktu,
-
był używany wyłącznie do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcji.
- Zwrot należy wysłać w ciągu 14 dni od zgłoszenia.
Jeżeli te warunki nie są spełnione, odstąpienie od umowy i zwrot produktu nie będą możliwe.
Jak zwrócić?
1. Poinformuj nas o zwrocie produktu wysyłając wiadomość na nasz adres e-mail [email protected]
2. Wypełnij formularz zwrotu
2. Odeślij produkty na nasz adres:
Royal-Shop ul. Kopanina 54/56 60-105 Poznań z dopiskiem wejście B3 II piętro
Nasz zespół zweryfikuje Twój zwrot i zwróci środki najszybciej jak to tylko możliwe, ale nie później niż w ciągu 14 dni.
Zwrot środków jest realizowany w ten sam sposób w jaki klient dokonał zapłaty, gdy nie będzie takiej możliwości - zwrot zrealizujemy na rachunek wskazany przez Państwa w formularzu zwrotu/reklamacji.
Reklamacja
Dokonując zakupu w naszym sklepie, masz pewność, że otrzymasz w 100% oryginalny produkt posiadający wszystkie znaki firmowe. Każdy zakupiony produkt objęty jest 2-letnią rękojmią, co oznacza, że w tym czasie możesz go reklamować. Reklamacji podlega cały asortyment sklepu, również ten objęty promocją.
Chcielibyśmy uwzględniać wszystkie reklamacje, jednak w niektórych sytuacjach niestety nie jesteśmy w stanie tego zrobić. Pozytywne rozpatrzenie reklamacji jest możliwe tylko jeżeli wada wynikała z winy producenta. Bardzo prosimy o ocenę przed złożeniem reklamacji, czy powstałe uszkodzenia nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub konserwacji produktu.
Pamiętaj, że reklamacji nie podlegają:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Naturalne zużycie towaru
- Niewłaściwa konserwacja lub jej brak
- Samodzielnie wykonywane naprawy
- Użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem
- Nieprzestrzeganie instrukcji prania z metki
- Nieprzestrzeganie instrukcji prasowania z metki
- Mechaniczne pranie obuwia
- Różnice w kolorze (strukturze) skóry, wynikające z jej naturalnych właściwości
- Deformacje i rozklejanie obuwia powstałe w wyniku suszenia obuwia na grzejnikach
Jak złożyć reklamację?
I. Zgłoś reklamację przesyłając na adres [email protected] email zawierający:
- zdjęcie (lub zdjęcia) obrazujące wadę produktu
- wydrukowany formularz, lub jeżeli nie chcesz z niego korzystać
- zamieść następujące informacje:
- dane kupującego
- imię i nazwisko
- adres
- numer telefonu
- numer zamówienia lub faktury
- dane reklamowanego towaru
- nazwa produktu
- rozmiar
- data zakupu
- opis wady
- numer konta do zwrotu pieniędzy w przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji
- dane kupującego
II. Prześlij bezpiecznie zapakowany towar na adres
Royal-Shop ul. Kopanina 54/56 60-105 Poznań z dopiskiem wejście B3 II piętro
Twoje zgłoszenie zostanie rozpatrzone przez nasz dział reklamacji, o decyzji zostaniesz poinformowany mailowo w terminie nieprzekraczającym 14 dni.