Menu
Szukaj
Szukaj
Koszyk
Menu
Szukaj
Koszyk
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Od dnia 20.06.2024 zmienia się termin, w którym można zwrócić produkty, ze 100 dni na 30 dni.

 

W ciągu 14 przysługuje Państwu prawo zwrotu bez podania przyczyny Jeżeli chcą Państwo zwrócić towar prosimy  o odesłanie (na własny koszt) zwracanego produktu na adres:

Royal Shop, ul. Kopanina 54/56, 60-105 Poznań, klatka B3, II piętro

 

 

Dodatkowe prawo do zwrotu

Pamiętaj! Regulacje prawne dają Ci prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu do 14 dni od otrzymania produktu. ROYAL SHOP oferuje dodatkowe prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu w ciągu 30 dni od otrzymania produktu.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić produkt pomiędzy 15. a 30. dniem, upewnij się, że produkt jest kompletny, nieuszkodzony i nieużywany, tzn.:

  • posiada wszystkie metki i elementy zabezpieczające, które były na nim umieszczone w chwili otrzymania produktu,

  • był używany wyłącznie do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcji.

Jeżeli te warunki nie są spełnione, odstąpienie od umowy i zwrot produktu nie będą możliwe.  

 

Jak zwrócić?

1.Zgłoś zwrot produktu przez nasz formularz TUTAJ

2. Odeślij produkty na nasz adres:

 Royal-Shop ul. Kopanina 54/56  60-105 Poznań z dopiskiem wejście B3 II piętro

 

Nasz zespół zweryfikuje Twój zwrot i zwróci środki w ciągu 14 dni.

 

 

 

Reklamacja

Dokonując zakupu w naszym sklepie, masz pewność, że otrzymasz w 100% oryginalny produkt posiadający wszystkie znaki firmowe. Każdy zakupiony produkt objęty jest 2-letnią rękojmią, co oznacza, że w tym czasie możesz go reklamować. Reklamacji podlega cały asortyment sklepu, również ten objęty promocją.

Chcielibyśmy uwzględniać wszystkie reklamacje, jednak w niektórych sytuacjach niestety nie jesteśmy w stanie tego zrobić. Pozytywne rozpatrzenie reklamacji jest możliwe tylko jeżeli uszkodzenie wynikło z winy producenta. Bardzo prosimy o ocenę stanu towaru przed złożeniem reklamacji, że powstałe uszkodzenia nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub konserwacji produktu.

Pamiętaj, że reklamacji nie podlegają:

  • Uszkodzenia mechaniczne
  • Naturalne zużycie towaru
  • Niewłaściwa konserwacja lub jej brak
  • Samodzielnie wykonywane naprawy
  • Użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem
  • Nieprzestrzeganie instrukcji prania z metki
  • Nieprzestrzeganie instrukcji prasowania z metki
  • Mechaniczne pranie obuwia
  • Różnice w kolorze (strukturze) skóry, wynikające z jej naturalnych właściwości
  • Deformacje i rozklejanie obuwia powstałe w wyniku suszenia obuwia na grzejnikach

Jeśli jesteś pewien, że towar nadaje się do reklamacji, przejdź do procesu zwrotu produktu

Towar należy odesłać na adres: Royal-Shop ul. Kopanina 54/56  60-105 Poznań z dopiskiem wejście B3 II piętro

Jak złożyć reklamację?

Przejdź do procesu zwrotu produktu kliknij TUTAJ.

System przeprowadzi Cie przez proces zwrotu oraz zapyta o takie informacje jak:

  • Powód zwrotu
  • Numer konta bankowego

Gdy posiadasz dodatkowe informacje które mogą się okazać przydatne w Twojej reklamacji napisz na [email protected]. W tytule maila wpisz numer zamówienia reklamowanego produktu oraz dopisek „Reklamacja”

Twoje zgłoszenie online zostanie rozpatrzone przez nasz dział reklamacji, o decyzji zostaniesz poinformowany mailowo w terminie nieprzekraczającym 14 dni