Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
Zwrot
U nas możesz zwrócić produkty szybko i masz na to aż 100 dni, a proces jest bardzo prosty!
Jak zwrócić produkty?
- Wypełnij formularz zwrotu, który dołączyliśmy do przesyłki.
- Jeżeli zgubiłeś formularz możesz go pobrać TUTAJ.
- Zapakuj zwracany produkt dołączając do niego wypełniony formularz.
- Odeślij zapakowaną paczkę na adres: Royal Shop ul. Kopanina 54/56 60-105 Poznań z dopiskiem wejście B3 II piętro
Co się dzieje po zwrocie?
- Weryfikacja przesyłki - nasz Dział Zwrotów sprawdza zgodność jej zawartości z otrzymanym formularzem zwrotu.
- Po pozytywnej weryfikacji wystawiana jest korekta dokumentu zakupowego.
- Zwrot środków odbywa się poprzez wykonanie przelewu na konto bankowe wskazane w formularzu zwrotu.
Reklamacja
Dokonując zakupu w naszym sklepie, masz pewność, że otrzymasz w 100% oryginalny produkt posiadający wszystkie znaki firmowe. Każdy zakupiony produkt objęty jest 2-letnią rękojmią, co oznacza, że w tym czasie możesz go reklamować. Reklamacji podlega cały asortyment sklepu, również ten objęty promocją.
Chcielibyśmy uwzględniać wszystkie reklamacje, jednak w niektórych sytuacjach niestety nie jesteśmy w stanie tego zrobić. Pozytywne rozpatrzenie reklamacji jest możliwe tylko jeżeli uszkodzenie wynikło z winy producenta. Bardzo prosimy o ocenę stanu towaru przed złożeniem reklamacji, że powstałe uszkodzenia nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub konserwacji produktu.
Pamiętaj, że reklamacji nie podlegają:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Naturalne zużycie towaru
- Niewłaściwa konserwacja lub jej brak
- Samodzielnie wykonywane naprawy
- Użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem
- Nieprzestrzeganie instrukcji prania z metki
- Nieprzestrzeganie instrukcji prasowania z metki
- Mechaniczne pranie obuwia
- Różnice w kolorze (strukturze) skóry, wynikające z jej naturalnych właściwości
- Deformacje i rozklejanie obuwia powstałe w wyniku suszenia obuwia na grzejnikach
Jeśli jesteś pewien, że towar nadaje się do reklamacji, pobierz formularz reklamacyjny, wypełnij go i umieść w kartonie wraz z reklamowanymi produktami.
Towar należy odesłać na adres: Royal-Shop ul. Kopanina 54/56 60-105 Poznań z dopiskiem wejście B3 II piętro
Jak złożyć reklamację?
Pobierz formularz reklamacyjny TUTAJ.
Wypełnij formularz reklamacyjny uwzględniając poniższe informacje:
- Powód reklamacji
- Data zakupu towaru
- Data zauważenia uszkodzenia
- Konta bankowego
- Żądanie reklamacyjne
Reklamację zgłoś na adres mailowy: [email protected]. W tytule maila wpisz numer zamówienia reklamowanego produktu oraz dopisek „Reklamacja”
Zgłoszenie powinno zawierać:
- Zdjęcie przedstawiające produkt w całości
- Zdjęcie samego uszkodzenia
- Wypełniony formularz reklamacyjny ( w przypadku braku możliwości wypełnienia formularza prosimy o zawarcie niezbędnych informacji w treści maila)
Twoje zgłoszenie online zostanie rozpatrzone przez nasz dział reklamacji, o decyzji zostaniesz poinformowany mailowo w ciągu 14 dni.