royal-shop.pl
Marka
NOWOŚCI
ZEGAREK DAMSKI TOMMY HILFIGER 1782415 SREBRNY
ZEGAREK DAMSKI TOMMY HILFIGER 1782415 SREBRNY
899,00 zł 569,00 zł
szt
ZEGAREK DAMSKI TOMMY HILFIGER 1782288 SREBRNO-ZŁOTY
ZEGAREK DAMSKI TOMMY HILFIGER 1782288 SREBRNO-ZŁOTY
799,00 zł 549,00 zł
szt
ZEGAREK MĘSKI TOMMY HILFIGER  1791508 BRĄZOWY
ZEGAREK MĘSKI TOMMY HILFIGER 1791508 BRĄZOWY
899,00 zł 579,00 zł
szt
ZEGAREK DAMSKI TOMMY HILFIGER 1782301 SREBRNY
ZEGAREK DAMSKI TOMMY HILFIGER 1782301 SREBRNY
699,00 zł 529,00 zł
szt
ZEGAREK DAMSKI TOMMY HILFIGER 1782220 SREBRNY
ZEGAREK DAMSKI TOMMY HILFIGER 1782220 SREBRNY
749,00 zł 519,00 zł
szt
ZEGAREK MĘSKI VERSUS VERSACE S30070017 SREBRNO-CZARNY
ZEGAREK MĘSKI VERSUS VERSACE S30070017 SREBRNO-CZARNY
999,00 zł 699,00 zł
szt
ZEGAREK MĘSKI VERSUS VERSACE VSP1W0219 CZARNO-SREBRNY
ZEGAREK MĘSKI VERSUS VERSACE VSP1W0219 CZARNO-SREBRNY
999,00 zł 649,00 zł
szt
WYSOKA JAKOŚĆ

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Zwrot

U nas możesz zwrócić produkty szybko i masz na to aż 100 dni, a proces jest bardzo prosty!

Jak zwrócić produkty?

  1. Wypełnij formularz zwrotu, który dołączyliśmy do przesyłki.
  2. Jeżeli zgubiłeś formularz możesz go pobrać TUTAJ.
  3. Zapakuj zwracany produkt dołączając do niego wypełniony formularz.
  4. Odeślij zapakowaną paczkę na adres: Royal Shop ul. Kopanina 54/56 60-105 Poznań z dopiskiem wejście B3 II piętro

Co się dzieje po zwrocie?

  1. Weryfikacja przesyłki - nasz Dział Zwrotów sprawdza zgodność jej zawartości z otrzymanym formularzem zwrotu.
  2. Po pozytywnej weryfikacji wystawiana jest korekta dokumentu zakupowego.
  3. Zwrot środków odbywa się poprzez wykonanie przelewu na konto bankowe wskazane w formularzu zwrotu.

Reklamacja

Dokonując zakupu w naszym sklepie, masz pewność, że otrzymasz w 100% oryginalny produkt posiadający wszystkie znaki firmowe. Każdy zakupiony produkt objęty jest 2-letnią rękojmią, co oznacza, że w tym czasie możesz go reklamować. Reklamacji podlega cały asortyment sklepu, również ten objęty promocją.

Chcielibyśmy uwzględniać wszystkie reklamacje, jednak w niektórych sytuacjach niestety nie jesteśmy w stanie tego zrobić. Pozytywne rozpatrzenie reklamacji jest możliwe tylko jeżeli uszkodzenie wynikło z winy producenta. Bardzo prosimy o ocenę stanu towaru przed złożeniem reklamacji, że powstałe uszkodzenia nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub konserwacji produktu.

Pamiętaj, że reklamacji nie podlegają:

  • Uszkodzenia mechaniczne
  • Naturalne zużycie towaru
  • Niewłaściwa konserwacja lub jej brak
  • Samodzielnie wykonywane naprawy
  • Użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem
  • Nieprzestrzeganie instrukcji prania z metki
  • Nieprzestrzeganie instrukcji prasowania z metki
  • Mechaniczne pranie obuwia
  • Różnice w kolorze (strukturze) skóry, wynikające z jej naturalnych właściwości
  • Deformacje i rozklejanie obuwia powstałe w wyniku suszenia obuwia na grzejnikach

Jeśli jesteś pewien, że towar nadaje się do reklamacji, pobierz formularz reklamacyjny, wypełnij go i umieść w kartonie wraz z reklamowanymi produktami.

Towar należy odesłać na adres: Royal-Shop ul. Kopanina 54/56  60-105 Poznań z dopiskiem wejście B3 II piętro

Jak złożyć reklamację?

Pobierz formularz reklamacyjny TUTAJ.

Wypełnij formularz reklamacyjny uwzględniając poniższe informacje:

  • Powód reklamacji
  • Data zakupu towaru
  • Data zauważenia uszkodzenia
  • Konta bankowego
  • Żądanie reklamacyjne

Reklamację zgłoś na adres mailowy: [email protected]. W tytule maila wpisz numer zamówienia reklamowanego produktu oraz dopisek „Reklamacja”

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • Zdjęcie przedstawiające produkt w całości
  • Zdjęcie samego uszkodzenia
  • Wypełniony formularz reklamacyjny ( w przypadku braku możliwości wypełnienia formularza prosimy o zawarcie niezbędnych informacji w treści maila)

Twoje zgłoszenie online zostanie rozpatrzone przez nasz dział reklamacji, o decyzji zostaniesz poinformowany mailowo w ciągu 14 dni.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium